Voorbereiding rondreis Scandinavië - Reisverslag uit Assendelft, Nederland van Patrick & Jordy - WaarBenJij.nu Voorbereiding rondreis Scandinavië - Reisverslag uit Assendelft, Nederland van Patrick & Jordy - WaarBenJij.nu

Voorbereiding rondreis Scandinavië

Door: Jordy Scholtens

Blijf op de hoogte en volg Patrick & Jordy

09 September 2015 | Nederland, Assendelft

Goedenavond,

Afgelopen zaterdag hebben Patrick en ik (Jordy) voorbereidingen gedaan voor de vakantie!
Zaterdagmiddag zijn we eerst naar Zaandam gegaan, om landkaarten te kopen van Zweden en Noorwegen.
Daarna zijn we boodschappen gaan doen, alles netjes in een kratje en dat staat nu te wachten om de lange reis door Scandinavië te maken. Net als wij.

Later op de middag zijn we de route uit gaan stippelen, na een hoop gezoek en gekleurd hebben we de hele route uit gestippeld.

We vertrekken zaterdag rond een uur of 9 's ochtends naar Kiel (D), daar moeten we tussen 17:15 en 17:45 inchecken op de boot die naar Gotenborg gaat. Onderweg nog ergens stoppen, wat eten en drinken, paar plaatjes schieten en dan weer door.

We hebben er beide heel veel zin in, we kunnen niet wachten om te gaan vertrekken.
Maar eerst nog 2 dagen hard aan de arbeid...

Vrijdag, als de motoren van de vrachtwagen zijn uitgezet, kunnen wij pas zeggen ; VAKANTIE!

Hou deze site de aankomende 3 weken goed in de gaten, we willen elke dag hier een verhaal bijhouden met foto's!

• 10 September 2015 - 19:35

Kees:

Hoi Jordy en Patrick.

Nog maar een dagje hard werken!
    We zijn benieuwd naar jullie route en belevenissen.
    Alvast een goede reis en veel plezier!

Groetjes,
    Kees en Marion.

• 12 September 2015 - 00:00

Sven:

Hele fijne vakantie jullie beide en veel veilige kms toe gewenst. Geniet er van

• 12 September 2015 - 01:48

Letty :

Lieve mannen, heel veel plezier, veilige kilometers en genieten tijdens jullie welverdiende vakantie!! Maak er wat moois van, pas goed op elkaar en kom weer veilig en heelhuids terug. Ik kijk uit naar jullie verhalen en foto's, zal iedere dag jullie blog volgen. Goede reis, liefs en groetjes mamma/Letty