Dag 1 - Reisverslag uit Kiel, Duitsland van Patrick & Jordy - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Kiel, Duitsland van Patrick & Jordy - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Patjor

Blijf op de hoogte en volg Patrick & Jordy

12 September 2015 | Duitsland, Kiel

Goedenavond,

Daar zijn we weer, maar nu niet vanuit Almere of Assendelft vandaan.
We zitten nu op de boot onderweg naar Gotenborg, we varen nu net langs Denemarken.

Vanmorgen was Patrick rond 8:15 in Assendelft, eerst ff rustig aan ontbeten, een croissantje, pistoletje, gekookt eitje, glas jus d'orange en een bakkie koffie. Daarna zijn we de auto in wezen pakken, dat was al vrij snel voor mekaar.

Rond 9:30 zijn we vertrokken uit Assendelft, onderweg bij Cloppenburg in Duitsland nog ff een bakkie koffie gescoord en een berlinerbol naar binnen gewerkt. Rond 13:00 reden we daar weer weg..

De reis verliep redelijk snel, ondanks wat vertraging bij de welbekende 'baustellen'.

Rond 15:45 kwamen we aan bij de haven van Kiel, we konden pas om 17:00 inchecken op de boot. We waren dus ruim optijd, dus tijd voor een goudgele rakker, nadat we die genuttigd hadden zijn we terug naar de auto gegaan, heel even zitten wachten en toen konden we ons inchecken. Dat ging redelijk vlot en waren snel op het parkeerdek.

Onze tassen gepakt met een schone onderbroek en sokken en op naar onze hut, een mooie 2 persoonshut zonder raam.

De tassen in de hut neergezet en toen met de camera in de hand naar het 11e deck gegaan, daar wat foto's gemaakt en daarna nog een biertje genuttigd op het terras.

Het was 18:40 toen er door de luidsprekers ging dat we gingen vertrekken en morgen rond 9:15 in Gotenborg aankomen.

Nu op dit moment zitten we beide aan een colaatje, allebei redelijk moe dus straks lekker een paar uurtjes de wereld horizontaal beleven en dan morgen weer fris en fruitig op.

(Hieronder zijn de foto's te zien).

Fijne avond en groetjes vanaf de Oostzee...

Tot morgen!!

• 12 September 2015 - 21:42

Patricia:

Dag lieve luitjes! Wat een leuk verhaal! Ik ben benieuwd naar jullie foto's, want die kan ik nu niet zien! Lekker slapen zometeen op zee en tot morgen! X

• 13 September 2015 - 01:26

Letty:

Hallo mannen, nu ik dit tik liggen jullie allang op 1 oor. Wat fijn dat alles zo goed en snel is verlopen, alles in de relax modus dus!! Ik ben benieuwd hoe jullie geslapen hebben?!
    Voor straks een goede reis verder en ik kijk al uit naar jullie verslag en de foto's!! Liefs XxX