Dag 3 Vingåker - Hallstahammar - Reisverslag uit Hallstahammar, Zweden van Patrick & Jordy - WaarBenJij.nu Dag 3 Vingåker - Hallstahammar - Reisverslag uit Hallstahammar, Zweden van Patrick & Jordy - WaarBenJij.nu

Dag 3 Vingåker - Hallstahammar

Door: Jordy & Patrick

Blijf op de hoogte en volg Patrick & Jordy

14 September 2015 | Zweden, Hallstahammar

Goedenavond,

Daar zijn we weer, vanuit Hallstahammar.
We zitten nu in een iets grotere uit de boom gevallen boomhut, 2 stapelbedden, tafeltje met 4 stoelen, keukenblad met 2 gaspitjes en een paar kastjes, maar zonder kraan.

Vanmorgen zijn we om 10:45 vertrokken naar Södertälje om het Scania museum te bezoeken. Onderweg weer een mooie route gereden, paar keer gestopt om foto's te maken en daarna weer door. Rond 12:30 waren we in Södertälje, met de camera uiteraard weer in de hand op naar het museum...

Maar eenmaal daar aangekomen bleek het gesloten te zijn, ze zijn aan het renoveren vanaf 9 september tot 2 februari. Er stond niks op de site vermeld dus we waren er mooi voor spek en bonen.
Bij de receptie nog gevraagd of er wat anders te doen was, maar dat was er helaas niet. Daar een bakkie koffie gescoord, heel even gezeten en toen weer door. Route in de auto uitgestippeld en gaan rijden maar..

Vanaf Södertälje zijn we via Strängnäs naar Hallstahammar gereden, weer een mooie route via een eenbaansweg over diverse bruggetjes en de nodige bochten kwamen we om 16:00 aan op camping Skantzö.
Niemand te bekennen bij de receptie, op de hele camping trouwens ook niet. Nadat Patrick gebeld had, kwam er iemand die gebrekkig Engels sprak en daar kregen we sleutel van kampeerhut nummer 4. Het hutje staat redelijk dichtbij de ingang, dus we waren er zo. Paar spulletjes naar binnen gebracht en toen naar het centrum gereden om vlees te kopen.

Eerst bij de Lidl naar binnen maar die had weinig keus, toen bij de Coop gekeken en ook weinig keus. Maar we hadden wat gevonden, een varkenssnitzel. Lekker sausje erbij gezocht en toen weer naar de camping. Patrick begon gelijk met aardappels schillen en op het vuur zetten. Jordy haalde de auto leeg en had de bedden opgemaakt.

Toen lekker gegeten en daarna de afwas gedaan, ja... dat hoort er ook bij.

En nu zitten we te relaxen, foto's bekeken en nu het verslag aan het schrijven.

Morgen gaan we naar Arvika en daar verblijven we 2 nachten, maar straks eerst lekker slapen haha.

Dit was het weer voor vandaag, iedereen een fijne avond en tot morgen :-).

God natt och i morgen!

• 14 September 2015 - 23:01

Letty:

Leuk en gezellig verhaal weer mannen!! Ik kijk er iedere avond weer naar uit :-)
    Slaap lekker straks en een mooie dag voor morgen xxxx