Dag 8 Oppdal - Kristiansund - Reisverslag uit Kristiansund, Noorwegen van Patrick & Jordy - WaarBenJij.nu Dag 8 Oppdal - Kristiansund - Reisverslag uit Kristiansund, Noorwegen van Patrick & Jordy - WaarBenJij.nu

Dag 8 Oppdal - Kristiansund

Blijf op de hoogte en volg Patrick & Jordy

19 September 2015 | Noorwegen, Kristiansund

Goedenavond!!

Daar zijn we weer, vanuit onze luxe hotelkamer in Kristiansund!

Voor Patrick een rot nacht met weinig geslapen, en Jordy die hem wakker hield vanwege het zagen van de bomen.. (Snurken).
Ook lag het bed niet echt lekker, we waren beide zo stijf als een plank. We keken naar buiten, en het weer zag er wel redelijk uit gelukkig.
Douchen, auto weer ingepakt en op naar Åmotan, daar scheen een hele mooi me waterval te wezen. Daar aangekomen klopte dat ook, wat foto's gemaakt, en weer verder rijden. Was een mooie klim en daling van zo'n 9%. Beneden aan de berg lag een rivier, met een redelijk snelle stroming. Daar weer wat foto's gemaakt en weer door. Op naar Trondheim.

Het weer leek goed uit te pakken, maar dat was letterlijk en figuurlijk in het water (ge)vallen. Het heeft de hele rit naar Trondheim geregend, we zijn de stad zelf niet in gegaan maar gelijk door gereden naar Halsanaustan en daar de ferry gepakt naar Kanestraum. De overtocht duurde ruim 20 minuten. Het weer was nog steeds drama, vanaf daar was het nog een uurtje rijden naar het hotel.

Rond 15:30 kwamen we aan bij het hotel, ingecheckt en de kamer bekeken. Zag er allemaal goed uit en de bedden zijn lekker zacht. Daarna zijn we het stadje een beetje doorgelopen maar weinig te beleven, nog wel een hotdog gescoord en toen weer terug naar de kamer. Daar zitten relaxen en rond 18:00 de kamer uit gegaan en lekker zitten eten bij de Burger King, heeeerlijk!

Terug gekomen in de kamer weer liggen relaxen, voetbal gekeken, biertje en chippie erbij en dan gaat de avond al weer hard.
Straks ff opfrissen en dan lekker een paar uur slapen.
Morgen staat er weer een mooie route voor de boeg, over de Atlantic Road. Hopen op beter weer in ieder geval!

Vandaag weinig gestopt vanwege het weer, dus weinig foto's helaas!

Fijne avond, en welterusten!