Dag 2 Göteborg - Vingåker - Reisverslag uit Vingåker, Zweden van Patrick & Jordy - WaarBenJij.nu Dag 2 Göteborg - Vingåker - Reisverslag uit Vingåker, Zweden van Patrick & Jordy - WaarBenJij.nu

Dag 2 Göteborg - Vingåker

Door: Jordy

Blijf op de hoogte en volg Patrick & Jordy

13 September 2015 | Zweden, Vingåker

Goedenavond vanuit Vingåker,

Vanmorgen rond 9:15 meerde we aan in Göteborg, precies volgens schema dus,
We hadden de wekker om 7:00 gezet en gingen rustig aan opstaan, ff douchen en daarna heerlijk ontbeten.
Uiteraard weer een glas jus 'd orange en een bakkie koffie erbij, nadat dat op was zijn we weer naar het bovendek gegaan en wat foto's gemaakt toen we de haven invoerden.

Om 9:15 mochten we de boot af, even tanken en toen zijn we naar het Volvo museum in Göteborg gereden, daar waren we ruim optijd want ze gingen pas om 11:00 open. Dus een beetje rond gereden en daarna naar binnen gegaan. Er stonden redelijk veel personenauto's maar weinig vrachtwagens.

Daar reden we rond 11:45 weer weg, op weg naar Vingåker. Mooie route gereden via Jönköping, Linköping en Norrköping. Beetje heuvelachtig en veel bomen langs de weg.

Onderweg een paar keer gestopt om de benen te strekken en wat foto's te maken.

Om 17:15 kwamen aan in Vingåker op de Hjälmargården camping, gemeld en daar kregen we sleutel 53 van de kampeerhut. Een 4 persoonshut, we kwamen daar aan echt dachten meteen van; uhh.. hoe kunnen hier ooit 4 personen in. Maar toch zitten er 4 bedden in, trapsgewijs boven elkaar. Leuk uit de boom gevallen boomhutje..

Maar het uitzicht is prachtig, aan het water, tussen de bomen en muisstil, heerlijk!

Daarna zijn we naar de supermarkt gereden om vlees voor het eten te halen, want we hebben chicken tonight gegeten, wat Patrick heerlijk had klaar gemaakt!
Biertje erbij en smullen maar!!!

Morgen gaan we naar Hallstahammar via Stockholm, een mooie en leuke reis weer voor de boeg!

Fijne avond, en tot morgen!

• 14 September 2015 - 10:08

Joke En Rob Brederveld:

Goedemorgen, op maandag. Nou, dat klinkt allemaal goed! Ik ben jaloers, want zo te zien, ook op de kaart, is er veel te zien en mooie natuur.
    Succes vandaag, en we lezen het morgen weer. groetjes, ma&pa.

Tags: Zweden, vakantie