Dag 16 vrije dag Bergen - Reisverslag uit Bergen, Noorwegen van Patrick & Jordy - WaarBenJij.nu Dag 16 vrije dag Bergen - Reisverslag uit Bergen, Noorwegen van Patrick & Jordy - WaarBenJij.nu

Dag 16 vrije dag Bergen

Door: Jordy & Patrick

Blijf op de hoogte en volg Patrick & Jordy

27 September 2015 | Noorwegen, Bergen

Goedenavond,

Vanuit dezelfde hotelkamer als gisteren.

Vanmorgen eerst lekker uitgeslapen tot 9:45, om 10:00 zaten we beneden aan het ontbijt. Wat trouwens veel en heel lekker was, gebakken en gekookte eitjes. Ham, kaas, worstjes, scrembled egg. Best wel veel keus! Heerlijk zitten eten, daarna terug naar de kamer en ons opgefrist.

Toen we buiten stonden kwam er een Nederlandse vrouw naar ons toe die alleen aan het reizen was, ze vroeg aan Patrick of hij haar ramen wou schoonmaken omdat ze er zelf niet goed bijkwam en niet goed kon drukken. Patrick dacht eerst dat het van het tv programma wie goed doet, wie goed ontmoet was. Maar dat was helaas niet zo, het was een beetje een vreemde vrouw..

Maar goed, daarna gingen in een soort treintje naar boven, een mooi uitzicht over de stad Bergen. Paar foto's gemaakt, stukje gelopen en op het terras een bakkie koffie, appeltaart, sprite en stukjes meloen gedaan. Lekker in het zonnetje!
Toen weer terug naar beneden, een redelijk stuk gelopen, foto's gemaakt en bij de kerk nog een kaarsje aangestoken. We gingen voor het zingen weer de kerk uit, het was toen rond 14:00.
Toen weer terug gegaan naar de hotel kamer en zitten chillen, toevallig was Feyenoord op tv, dus dat zitten kijken met een biertje erbij.

Om 17:30 gingen we de kamer weer uit en opzoek naar een restaurant, we kwamen uit bij een Chinees. Heerlijk gegeten, was er behoorlijk druk maar kregen redelijk snel ons eten. Als afsluiter nog een biertje gedaan op een terrasje en toen weer terug naar de hotelkamer.

Nu liggen we te relaxen en straks nog ff naar buiten om te kijken of het lukt om een foto te maken van de 'super' maan.

Dit was het weer voor vandaag, iedereen een fijne avond en weltrusten voor straks.

Tot morgen.

• 27 September 2015 - 22:31

Letty:

Weer een mooi daggie dus, leuk hoor!!
    Ja mannen de vakantie gaat alweer opschieten hè, jullie laatste paar dagen gaan in.
    Ik vind het in ieder geval weer prettig om jullie donderdag te zien :-D
    De totale maansverduistering is hier tussen 4.00 en 4.30 uur maar of ik eruit ga...............nee dus!!
    Nog een fijne avond en heel veel plezier en goede reis voor de laatste dagen!!
    Liefs en groetjes uit een stil smurfenhol in Assendelft xxx

• 27 September 2015 - 22:34

Letty:

Vergeet ik nog te tikken........mooi en lief Jor, een kaarsje voor opa X