Dag 20 Flensburg - Huis - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Patrick & Jordy - WaarBenJij.nu Dag 20 Flensburg - Huis - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Patrick & Jordy - WaarBenJij.nu

Dag 20 Flensburg - Huis

Door: Jordy & Patrick

Blijf op de hoogte en volg Patrick & Jordy

01 Oktober 2015 | Nederland, Nederland

Goedenavond,

Vanuit Assendelft en Almere.
We zijn weer terug in Nederland na een prachtige rondreis door Scandinavië.

Vanmorgen ging weer vroeg de wekker, om 6:00.
Snel opgefrist en toen ontbeten in het restaurant, wat zoals gewoonlijk heerlijk was. Nog een bakkie koffie voor onderweg mee genomen en toen zijn we de rit van 634 km richting huis gaan rijden.
Bij Hamburg een klein beetje stau gehad, maar het viel allemaal mee.
Daarna konden we lekker hard doorrijden op de cruise control.

Tussendoor nog even getankt, blikje RedBulll genomen en een sanitaire stop gedaan. Voor de rest geen files gehad en ff voor 12en reden we Nederland binnen. Bij een tankstation nog ff gestopt voor een broodje en een gehaktstaafje, die hebben we toch gemist haha.
In Nederland ook geen file gehad, dus ging allemaal lekker. Lekker weer erbij, wat wil een mens nog meer..

Om 13:15 kwamen we aan in Zaandam, de auto ff verwend met een wasbeurt want die was behoorlijk smerig geworden, door zand, zout enz..
Toen naar Jordy's huis gereden in Assendelft, wat gedronken, bijgepraat en de auto leeg gehaald. Patrick ging door naar Almere, en daar had ie helaas wel een beetje file gehad onderweg.

Dit was het laatste verslag alweer, het is allemaal snel gegaan..
Maar we hebben een ontzettend mooie reis gehad, veel ervaringen opgedaan en heel maar dan ook heel veel mooie dingen gezien. Een reis om nooit te vergeten, we hebben genoten. Onderling is het ook goed gegaan, taken allemaal goed verdeeld!

Nu thuis beide gebroken op de bank, we willen alle lezers bedanken die toch elke avond de moeite hebben genomen om ons verslag te lezen!!

Een fijne avond, weltrusten voor straks.

En tot......?

• 01 Oktober 2015 - 23:08

Patricia:

Nou, dat is jammer! Moet ik elke dag jullie verhalen missen! Mooie verhalen, mooie foto's en mooie herinneringen voor jullie! Bedankt voor de leuke verhalen, ik heb ze met plezier gelezen! En.....bedankt voor de leuke en mooie cadeautjes, die krijgen een mooi plekje in ons nieuwe huisje :-) tot de volgende reis maar weer!

• 01 Oktober 2015 - 23:13

Letty :

Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn, we hebben jullie gemist!! Maar zeker ook fijn voor jullie dat het een super vakantie was. Veel gezien, vele kilometers gemaakt en ongelofelijk vele prachtige foto' s gemaakt!!
    Kunnen jullie niet gewoon doorgaan met dagelijks een verslag schrijven van jullie gebeurtenissen want me dagelijks naar jullie verslagen uitkijken zal ik missen hoor