Dag 4 Hallstahammar - Arvika - Reisverslag uit Dottevik, Zweden van Patrick & Jordy - WaarBenJij.nu Dag 4 Hallstahammar - Arvika - Reisverslag uit Dottevik, Zweden van Patrick & Jordy - WaarBenJij.nu

Dag 4 Hallstahammar - Arvika

Door: Jordy

Blijf op de hoogte en volg Patrick & Jordy

15 September 2015 | Zweden, Dottevik

Goedenavond,

Daar zijn we weer vanuit Arvika.
De blokhut is ietsjes groter als die van gisteren, als dat elke dag zo is dan eindigen we in een villa..

Vanmorgen hadden we de wekker op 8:00 gezet maar kwamen er om 9:15 uit. Bedje lag te lekker haha.

Snel gedoucht, uitgecheckt en naar Örebro gereden. Daar zat een truckstop en daar hebben we ontbeten (geluncht). Echt Zweeds gegeten, een pannenkoek met daarin aardappel en plakken gebakken spek, heerlijk. Bak koffie erbij, en de maag was weer goed gevuld.

Er reden daar zat mooie vrachtwagens, dus daar eerst nog een paar foto's van gemaakt.

Toen weer door, nog fftjes getankt en weer gas gegeven naar Arvika. Met de ruitenwissers op standje straaljager want het regende pijpenstelen. Onderweg nog 1 keer een plaspauze gehad en we kwamen om 15:00 aan op de camping Ingestrand in Arvika.
De auto uitgepakt, toen naar beneden gereden en wat foto's van het meer gemaakt waar we dichtbij zitten.

Weer terug naar het huisje, en toen in de relax modus gezeten/gelegen/gehangen.

Toen was de vraag, wat gaan we doen met eten?
We zijn lekker uiteten geweest in het centrum.
Patrick had een tournedos met gebakken aardappelen en patat.
Jordy had een hamburger met kaas en dijonsaus erop, daarbij zat patat, sla en aiolisaus. Biertje erbij en heerlijk zitten knabbelen.

Om 20:00 kwamen we weer aan bij hef huisje en verder gegaan met relaxen.
Straks de kijkers lekker dicht en een paar uur slapen.
Morgen een vrije dag, het weer bepaalt wat we dan gaan doen.

Dit was het weer voor vandaag,

Fijne avond en welterusten voor straks!

Tot morgen!