Dag-5 vrije dag Arvika - Reisverslag uit Arvika, Zweden van Patrick & Jordy - WaarBenJij.nu Dag-5 vrije dag Arvika - Reisverslag uit Arvika, Zweden van Patrick & Jordy - WaarBenJij.nu

Dag-5 vrije dag Arvika

Door: Patjuhhh & Jor

Blijf op de hoogte en volg Patrick & Jordy

16 September 2015 | Zweden, Arvika

Goeieavond iedereen.

Vandaag zijn we begonnen met uitslapen wat ook wel heel erg lekker was. Afhankelijk van het weer hebben we onze dag daaraan aangepast. Vandaag zijn we lekker relaxed opgestaan, zijn we naar de plaatselijke bakker gereden in Arvika om ons ontbijt te halen. Eenmaal daar aangekomen waren de letterlijke "warme broodjes" al over de toonbank gegaan.

Met 4 berlinerbollen zijn we huis waards gekeerd en hebben we deze lekker op onze gemak genuttigd. Daarna zijn we terug naar de plaatselijke VVV gegaan en hebben we gevraagd of er een leuke route was om te rijden i.v.m. het regenachtige weer. Bij mooi weer zouden we een kanotocht maken of met een gehuurde boot gaan varen maar het was even droog maar daarna kwam het met bakken uit de hemel dus we hebben een tourtje van ongeveer 2 uur gereden rondom het rottnern meer gereden via Náss, Rinnen, en Tobyn, vanaf daar binnendoor een weg ingeslagen en dat uitkwam op een vissersmeertje, met bootjes etc... was mooie route ook met hoogteverschil dus mooie foto's kwamen daar wel weer tevoorschijn. Vanaf daar zijn we doorgereden naar Berg, Bora, Uddeden zo naar Sunne. Was een mooie route over iets wat onverharde wegen (sorry pa) met mooie plaatjes, en zo weer terug naar richting Skóg en zo door naar Arvika. Aangekomen in het huisje heb we knakworsten gekookt en stokbroodje klaar gemaakt met allerlei beleg en zijn we gaan eten.

Na het eten hebben we de kaarten te voorschijn getoverd en zijn we gaan kaarten onder het genot van een chippie en alcoholische drank, lekker hoor met veel procenten koekoek....

Morgen weer een nieuw verslag maar dan uit Noorwegen...