Dag 6 Arvika - Skarnes - Reisverslag uit Skarnes, Noorwegen van Patrick & Jordy - WaarBenJij.nu Dag 6 Arvika - Skarnes - Reisverslag uit Skarnes, Noorwegen van Patrick & Jordy - WaarBenJij.nu

Dag 6 Arvika - Skarnes

Door: Patjuhh & Jor

Blijf op de hoogte en volg Patrick & Jordy

17 September 2015 | Noorwegen, Skarnes

Goede avond u allen.

Na een iets te gezellige avond in Arvika - zweden, zijn we vanochtend rond 11:30 vertrokken richting Skarnes - Noorwegen over een totaal van 115 kilometer was dit een mooi rustig dagje.

Toen we wakker werden in Arvika op de camping zijn we langzaam alles gaan opruimen, hebben ontbeten en de auto weer geladen om onze reis richting Skarnes voort te zetten maar eerst zijn we in Arvika nog gestopt bij het Fordons Museum. Dit museum stond vol oldtimers van auto's, brommers tot fietsen. Het was een mooi en klein museum en we hebben ons wel even vermaakt daar.

Eenmaal weer de auto in zijn we Richting de grens met Noorwegen gereden en eenmaal daar voorbij zijn we bij de scania nog gestopt voor een mooie foto van een dikke V8. Helaas waren ook vandaag de weergoden ons niet gezind en het bleef regenen.
We hebben ons evengoed vermaakt met de mooie omgeving.

Aangekomen op de Sanngrund camping in Skarnes kregen we huisje nummer 6 toegewezen. Mooi huisje met tv, ligbank, mooi keukentje met oven en vaatwasser. Ook hebben we nog ff een hoognodig wasje kunnen draaien en droger kunnen gebruiken.

We zijn om 18 uur lekker gaan eten, eten was uitstekend en de prijs viel ook erg mee. Voor nu zitten we lekker even televisie te kijken en te relaxen want morgen hebben we een rit voor de boeg van ongeveer 375 km en wat een nog mooiere omgeving moet zijn. De route van morgen gaat van Skarnes naar Oppdal.

ik ga afsluiten hier en morgen zal er weer een nieuw verslag verschijnen vanuit Oppdal.

Groetjes Patjuh en Jor

• 17 September 2015 - 21:58

Letty:

Gezellig verhaal weer en wat hebben jullie het leuk en gezellig zo te lezen!!
    Slaap lekker voor straks (hopelijk onder een droge dekbedhoes Jor?!) en voor morgen een goede reis maar weer, veel plezier en geniet maar lekker!!
    Groetjes en dikke kus voor beide XxX

• 17 September 2015 - 23:15

Peet:

ik zeg toppie mannen echt gaaf hoor

• 18 September 2015 - 06:52

Patricia:

Ziet er gaaf uit hoor! Jullie hebben een vakantie om jaloers op te zijn!
    Morgen gaat het weer vast beter worden! Ik kijk weer uit naar jullie volgende verslag! Dikke kussen uit Nederland